من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

به‌طورکلی از نظر ظاهری HMI دلتا را می‌توان به دو دسته کلی تقسیم‌بندی کرد.

اچ ام آی دلتا مدل لمسی (تاچ)

امروزه بسیاری از کاربران برای راحتی کار، ترجیح می‌دهند از مانیتورهای لمسی یا همان تاچ استفاده کنند. چرا که در این حالت نیازی به فشردن دکمه اضافی نیست و شما به‌راحتی با لمس صفحه‌نمایش می‌توانید اقدامات لازم را انجام دهید. سایزهای صفحه‌نمایش در این مدل از HMI دلتا لمسی بین 2.2 تا 21.5 اینچ است. فراموش نکنید که صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر، رزولوشن بالاتری دارند.

جهت خرید اچ ام آی دلتا مدل تاچ یا لمسی می‌توانید به‌صورت آنلاین یا حضوری اقدام کنید. خرید اچ ام آی در لاله زار تهران نیز می‌تواند یک گزینه مناسب باشد. چرا که در این حالت به‌راحتی می‌توانید قیمت HMI دلتا را بررسی و سپس اقدام به خرید کنید. قبل از خرید و مراجعه به بازار می‌توانید از روی کاتالوگ اچ ام ای دلتا، دستگاه مورد نیاز خود را پیدا کنید.

اچ ام آی دلتا مدل کیبوردی

این مدل از HMI دلتا به‌غیراز صفحه‌نمایش، دارای صفحه‌کلید نیز هستند. به همین منظور شما جهت کنترل سیستم می‌توانید از صفحه‌کلید دستگاه نیز استفاده کنید. کلیدهای موجود روی دستگاه معمولاً به‌صورت فشاری هستند و شما برای کنترل سیستم باید دکمه را فشار دهید. این دکمه‌ها در برخی موارد به‌صورت LEDدار روی سیستم دیده می‌شوند. هر چه میزان سایز HMI دلتا بزرگ‌تر باشد، کلیدهای بیشتری را روی آن مشاهده خواهید کرد.
https://ir-sanat.ir/product-category/industrial-automation/hmi/delta-hmi/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.