من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

دیسک کمر یکی از شایع ترین مشکلات ستون فقرات است که می تواند باعث درد، بی حسی و ضعف در ناحیه کمر و پاها شود. این مشکل در اثر بیرون زدگی دیسک کمر ایجاد می شود که در آن، هسته ژله ای دیسک از لایه خارجی آن خارج می شود و به اعصاب نخاعی فشار وارد می کند.

روش های مختلفی برای درمان دیسک کمر وجود دارد که انتخاب بهترین روش، به شدت مشکل و سایر عوامل بستگی دارد. در برخی موارد، ممکن است تنها با دارو درمانی و فیزیوتراپی بتوان دیسک کمر را درمان کرد. اما در موارد شدیدتر، ممکن است نیاز به جراحی باشد.

کلینیک سایا توسط دکتر هادی همتایی، متخصص فیزیوتراپی و متخصص طب فیزیکی، ارائه دهنده خدمات درمانی دیسک کمر با روش های نوین است. در این کلینیک، از روش های زیر برای درمان دیسک کمر استفاده می شود:

  • حرکات اصلاحی: حرکات اصلاحی زیر نظر متخصص فیزیوتراپی، می تواند به بهبود وضعیت ستون فقرات و کاهش فشار بر دیسک کمر کمک کند.
  • تمرینات تقویتی: تمرینات تقویتی عضلات اطراف ستون فقرات، می تواند به حمایت از ستون فقرات و کاهش فشار بر دیسک کمر کمک کند.
  • تکننیک های دستی: تکنیک های دستی مانند ماساژ درمانی، می تواند به کاهش درد و التهاب در ناحیه کمر کمک کند.
  • الکتروتراپی: الکتروتراپی می تواند به کاهش درد و التهاب، افزایش دامنه حرکتی و بهبود عملکرد عضلات کمک کند.
  • مگنت درمانی: مگنت درمانی می تواند به کاهش درد و التهاب، افزایش گردش خون و بهبود عملکرد عضلات کمک کند.

دکتر هادی همتایی، متخصص فیزیوتراپی و متخصص طب فیزیکی، با سال ها تجربه در زمینه درمان دیسک کمر، با استفاده از روش های نوین و موثر، می تواند به بهبود وضعیت بیماران مبتلا به دیسک کمر کمک کند.

مزایا درمان دیسک کمر با روش های نوین در کلینیک سایا

  • اثربخشی بالا: روش های نوین درمان دیسک کمر، در اکثر موارد، می توانند به بهبود وضعیت بیماران مبتلا به دیسک کمر کمک کنند.
  • تداوم اثر: اثرات روش های نوین درمان دیسک کمر، معمولاً پایدار است.
  • کم بودن عوارض: روش های نوین درمان دیسک کمر، عوارض کمتری نسبت به جراحی دارند.

اگر شما نیز از درد و مشکلات ناشی از دیسک کمر رنج می برید، می توانید با مراجعه به کلینیک سایا، از خدمات درمانی دکتر هادی همتایی، متخصص فیزیوتراپی و متخصص طب فیزیکی، بهره مند شوید. 
https://sayaaclinic.com/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/lumbar-disc-symptoms/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.